mandag 27. oktober 2014

We pay to relax now.

AH!! 
Kom nettopp inn fra yoga. Ja, jeg er veldig stolt av å kunne si det. Jeg har gått på yoga. Alene.


Bortskjemt med sol de siste tre årene i Oslo, merker jeg hvor grått det kan bli klokken 1700 allerede. Gleder meg til det grå blir til sort og jeg kan begynne å glede meg til jul uten at noen ler av meg. 
Jeg ELSKER julen.

Var så avslappet og i treningsklær på vei hjem at det egentlig var litt deilig å kunne gå med ansiktet vendt oppover og bare ta imot regnet. Bli litt våt. Er ikke ofte man kan gjøre det. Som kvinne, altså.
Se den fine matten min da. Selv om den er fin følte jeg meg teit når jeg fra studioet til bussen. Tenkte at folk tenkte jeg var sånn skikkelig flinkis. Yoga på en mandag. Show off.


I dag var jeg på Yin Yoga. Det er den roligste timen de har. Her ligger/sitter man i stillingene i opp til 5 hele minutter. Det er lenge det. Og jeg taklet det bra. Jeg nøt det til tider også faktisk. Ingen panikk eller ubehag. Bare smerten og fokus på pusten gjennom strekken. Deilig.

Han andre har gjort mer fornuftige ting. Som å hente tingene mine. Sånn at jeg kan sy fra leiligheten.
Så hu her har endelig flyttet inn.
Se de bolducbåndene. De har ikke tålt flyttingen like bra, Elton hadde vridd seg i smerter.


Og bordet er på plass. Det skulle ikke mamma og de ha lengre. Heldige oss.


Så her sitter jeg å blogger. Ved det fine bordet, i den rotete stuen i den midlertidige sovesofa-sofaen. Og her sitter jeg ganske godt. Enn så lenge.











3 kommentarer:

  1. Er bli glad i bloggen din vikky :-) du er kjempe flink :-) stolt av deg :-)

    SvarSlett
  2. Så bra!! Takk :) Det gjør meg glad.

    SvarSlett
  3. stolt og glad for viktoria

    SvarSlett