tirsdag 7. oktober 2014

On a roll

Fikk endelig svar fra Richard der han forklarer at jeg skal bo hos en på teamet deres, en dame heldigvis, og at jeg har eget rom. Dét var gode nyheter. Kjenner med ett at hun sikkert er kjempe koselig og at vi kommer til å bli bestiser.
I ren lettelse av nyheten tok gikk vi oss en tur i solen. På vinmonopolet. Neida, vi gikk tur også. Etter vinmonopolet. Bevis


Neida. Dette beviser ingenting. Men dette gjør



Nydelige Solstrand og Moldegården. Når det er fint vær er Os en skikkelig fin plass. Når man gidder å reise dit. Det må jeg huske på.

Bortsett fra det har jeg sydd i dag, på én jakke som er bestilt, og en ny en til meg selv. Er så raskt å sy til seg selv for da kan man droppe knapper, finishings og slike ting og bare fly av gårde, råkant over hele. Har fryktelig liten tålmodighet. For eksempel nå når jeg tok et bilde selv som ble for nærme og må få mamma til å overta, verdens mest intuitive fotograf (takk for at du gidder forresten -elsker deg), da blir utviklingen fort sånn




Se det blikket. Ikke ser vi noe av jakken heller. For et team. Gøy med egen label hvertfall. 


Den ble designet i tåka etter blindtarmen sprakk og ble fjernet i vår. Timing. Ikke kom de tidsnok til avgangsshowet heller. Men eier ca. tusen i dag.
Men for å gå over på noe annet som er bra. Vi var jo på vinmonopolet. Så i dag feirer vi livet og solfylte dager med bobler og yndlingsbuksa (hvem sier man ikke kan gå med joggebukse og drikke champagne) Skål.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar