søndag 19. oktober 2014

To sweet? Try again.

Rolig morgen på hotellrommet. Typisk meg, kjerring som jeg er, vekker stakkars Vegard når jeg tror jeg begynner å bli klar. Ender jo med at han ikke bare får god tid til å gjøre seg klar, men også får tid til en høneblund før vi haster ut døra. Rart det der, hvor stresset jeg kan bli for å dra ut å kose meg.


Koselig hotell, da. Også var er de ikke innpåslitne her heller. Hater å få hjelp. Voksen kvinne for faen. KLARER SELV.


Der var jeg klar for å tulle og tøyse i Paris.


Finner fort et innbydende sted nær sacre coeur der de selger makroner. Jeg har aldri likt makroner, men gir etter når jeg tenker tilbake på møtet mitt med de. Shabby bakeri gatelangs. 


Vi diskuterer vikigheten med å like makroner. For og imot.


Finner ut at det er ganske viktig og finner de største de har. Jeg liker de alikevel. Hvertfall disse. De hadde karamell, havsalt og sjokolade OG var dyppet i mørk bitter sjokolade til slutt. Lol.

Dette skjer nå. Til Gojira's Mouth of Kala.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar