fredag 10. oktober 2014

Breathe and reboot

God morgen fra London.
Jeg har sovet så trygt i natt. Ikke nødvendigvis fått den beste søvnen, men det er noe med å være så mentalt sliten etter en dag på vakt som gjør at når man føler seg trygg igjen er det nesten hellig. Rørende.
Nå har jeg flyttet inn på rommet mitt. Jeg får lov å bo her helt frem til tirsdag, hjemreisedag, og føler meg hjemme allerede.





Sitter på sengen og hører på rockettothesky og lurer på om de synes det er irriterende. Jeg tror uansett jeg kommer til å slappe av litt til her. Før jeg drar ut i en del av London jeg adri har vært i før. Jeg reiser med håndbagasje, så jeg orker ikke googlemapse meg frem til diverse stoffbutikker når jeg ikke får tatt med meg noe hjem igjen uansett. I dag skal jeg nyte. Ta med boken og kameraet, gå på museum, café og restaurant. 
I dag skal jeg huske å puste.


Litt tydeligere av klipp og farge. Brett blir vel ikke så glad om jeg bare legger ut bilder av bustete morgenhår. Og jeg trenger at Brett er glad på meg.



Bolleklippen. Som jeg begynner å elske faktisk.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar