onsdag 1. oktober 2014

A foundation situation

I dag tidlig på god vei til å fyke ut døra oppstår noe som skjer med jevne mellomrom. Tomt for foundation. Arrrrggghhh!!! 
Nå er jeg selverklært foundation-misbruker, og har etter mange år med prøving og feiling og dårlig samvittighet (man skal jo helst være naturlig), slått meg til ro med det.
Ikke bare tyr jeg lett til rødming og blir ekstremt lett flau, jeg har også Rosacea. Så til de som trodde dette var min hud, den ligger igjen på en privatklinikk på Youngstorget, svidd av av en spesialist for mange tusen kroner. Ble kvitt noen problemer - fikk noen nye. Man gir og tar, helt greit! Man blir jo desperat etter noen år. Husker spesielt i Ayia Napa, 18 år, når en engelskmann sjekket meg opp ved å spørre meg om jeg visste hvem Rudolf var, for jeg var også rød på nesen.. Jah.. Trodde seriøst man fikk fri-pass i syden der alle er solbrent??
Uansett - uten skam, dårlig samvittighet for at jeg "jukser" eller er for forfengelig, nå skal jeg avgårde for å kjøpe mer. 
Lenge leve ting som kan fikses så lett !









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar