fredag 24. oktober 2014

Cool, calm, collected.

Gjort en hel del i dag og mottatt enda flere bestillinger på ulne deiligheter som skal varme skjønne sjeler denne jula. Det gleder mitt hjerte. Er ikke det fint? En mann som ble hele 98 år gammel pleide å si det.
Har nesten sydd ferdig en ny jakke og gleder meg allerede til å begynne på en ny. 
Fordi det betyr penger.
Neida.
Fordi det betyr at det er enda en person der ute som går med Viktoria Aksnes skrevet i nakken. Og det er kjempestas. Nesten flaut hvor stas jeg syntes det er.

Ellers skjer dette


Skal avgårde for å ta en øl med en barndomsvenninne jeg ikke har sett siden første året på Esmod i Oslo. Eller var det andre året? Uansett lenge siden.
Har minimalt med sminke på huden for å se hvordan det hele utarter seg. Har følt meg rolig i dag, mindre nervøs og shaky enn vanlig. For å gire det hele litt opp tok jeg også på meg denne i dag. Den pleier å gi meg litt angst. Fuck yeah. Selfie på badet.


Men den strammer både her og der, i hals og i det hele tatt. Så jeg byttet den akkurat til en løs topp. Føler ikke for å være så stiv. Ikke går den særlig godt sammen med halvlitere heller.

Dette gikk nettopp forbi vinduet jeg kikket ut imens jeg byttet topp.
Noe jeg setter pris på. Bare i Bergen. 
Jeg er glad det regner i kveld. I kveld plager ingenting meg. Skål.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar