tirsdag 28. oktober 2014

Morning wash

Så deilig det er å våkne opp til ulende vind og piskende regn når man vet man kan være inne. I dag legger jeg meg ikke før jeg har laget en kjole. Et røft utkast i det minste. Den må jo være litt representabel når hun skal prøve den. Så hun ikke friker helt ut. Så må få tid til finpussing.
Vi har ikke snakket om pris enda.. Men jeg tenker vi tar den samtalen når hun prøver den. Om det er helt ute kan jeg alltids bare forandre litt på den og ta den med i "kolleksjonen" som jeg selger til andre fine folk.

Den første blir glad når jeg tar vare på tingene mine. Så i dag når jeg ordnet meg (skal ta noen bilder til header på den nye bloggen. Får hjelp så den blir litt kulere enn denne. Jeg har som sagt ingen peiling) vasket jeg kostene mine. De skal ligge sånn når de tørker visstnok. Så ikke vannet renner ned i skaftet. Også kan man vaske de med Zalo. Jeg, personlig, venter til de står og går av seg selv de er så stive og fulle av sminke, men man kan gjøre det så ofte som mulig. Masse bakterier her.


Litt kjedelig at jeg har blått og lilla hår på bildet. Begynner å bli litt lei. Men når jeg tenker meg om så er det jo ingen andre enn meg som bryr seg. 
Andre bryr seg vel om eget reir.


Då kør vi.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar