lørdag 25. oktober 2014

Careless 1920's feeling

Vi har kjøpt sofa! En nydelig fløyelssak jeg overtalte han andre om å kjøpe på Bolia på 50%. fornøyd. Med fløyel på hjernen og middag i koselig stue med koselige folk som venter, tar jeg på meg mamma sitt gamle skjørt som jeg elsker. Lange skjørt er bra. For da slipper man å barbere leggene.



Er så deilig med nytt skap. Har aldri hatt så mye plass å boltre meg på. De ser så fine ut når de henger sånn på pynt.


Se på han da. Han er så stolt av den nye støvsugeren sin. Den lager tydeligvis ingen lyd. Så lenge han støvsuger er jeg fornøyd. Fin.
 At jeg har gått i butikk uten å dø og spist lunsj uten å drikke alkohol (!!), og han støsuger og fikser gjør at vi virkelig fortjener champagne i kveld. Og champagne blir det.


God helg.




1 kommentar:

  1. skjønner du har hatt en bra lørdag , elsker deg , heile jenta bestemor

    SvarSlett