torsdag 16. oktober 2014

Spoilt rotten but loving it

Sitter å syr, motivasjonen føyk nettopp i taket da jeg finner ut at vi skal på spontan-partur til Paris i helgen (!)
Jeg får sett og kjøpt stoffer, her gjelder det å tenke tynt i en tykk koffert. Sett vakre Paris, gått, spist, drukket og helt sikkert latet som jeg er litt mer into the arts enn jeg egentlig er. Lever på brød og ost når jeg er i Paris, og jeg elsker det. Vært der to ganger. Første gangen hadde jeg så presentasjonsangst at jeg ikke nøt det ordentlig. Jeg ville være så perfekt på det perfekte hotellet i det perfekte Paris som overhodet mulig. Andre gangen var helt motsatt. Bodde shabby og rallet rundt med masse stoffposer i ene hånden, sjokolade i andre og bare lo.
Denne gangen tror jeg blir magisk.
Og det beste med det hele er at vi faktisk liker hverandre. Alle fire. Dét er vanskelig å finne.
Feirer med te fra han andre. Han traff tydeligvis en Hildur på jobb i Brønnøysund som driver med urter og lager fantastisk mat osv osv.
For så vidt kult dét, men er hun modell, og laget hun det forkleet selv?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar