søndag 26. oktober 2014

One extra hour, or an hour too much..?

Hadde en fantastisk kveld i går. Er heldig som har så mange fine folk i familien. Og på en kveld som i går, selv om ene er gravid og edru, er humoren like grov og svart. Noe som er deilig. Klarer ikke å være med mennesker som ikke tørr å være litt negative iblant. Jeg, personlig, elsker å klage. Det er sunt. Om man ikke tørr å være negativ, så sprekker man. Det har jeg gjort. Og det var ikke pent. Derfor er jeg komfortabel med min egen negativitet. Men det er viktig å stå for det man sier. Uansett.
Ellers blir det bare baksnakking. Og gjør man det riktig kan det bli riktig riktig morsomt.
Men blir det feil er du bare kjip og sutrete. Kjerring. 
Faen som du klager.
Vi har alle valgt fantastiske menn også. Som nesten går litt for godt overens. Noe annet hadde vært teit. Så dere kan forstå at praten var løs og drikken likeså.
I de sene timene innrømmer jeg at det gikk meg hus forbi at mobilen stilte seg selv en time tilbake. 


Lurt? Vet ikke helt, jeg. Men var faktisk lur nok til å drikke vann de tre siste rundene. At det var fra kl 2-4 er en annen sak. Så imponerende var det ikke.
Jaja, i seng i 4- (5) tiden etter søskenbarnmiddag, er å forvente. Hvertfall i denne slekta.


Blir sjelden dårlig dagen derpå, så jeg elsker de dagene. Man har på en måte klødd kløen og kan slappe av. Merker jeg ofte er veldig til stede dagen derpå. Litt sliten kan være litt godt. Man stresser mindre. Også er det greit å gå på butikken og se helt jævlig ut imens man fråtser i overpriset fett, salt og karbohydrater. Nesten forventet.

Bortsett fra denne dagen som skal nytes, har jeg noe å innrømme. Jeg skammer meg. Dårlig, dårlig flink pike. 
Jeg KJØPTE kake på Coop'en når jeg skulle på middagsbesøk. Hun lagde deilig middag, fra bunn av selvsagt, og jeg bare "jeg tar med desserten, jeg, -det er det minste jeg kan gjøre!" Haha, sykt dårlig stil. Men kompenserte med sjokolade og halvfissen orkidé da.

Busted.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar