onsdag 15. oktober 2014

Relax, god damn it

Én jakke ferdigstilt. Veldig fornøyd med meg selv. Selv om det har gått tregt i dag. Var irritabel ganske lenge, før jeg kom på at kosebuksen min er usannsynlig varm. Jeg kan ikke fordra å være varm. Så jeg skiftet. 
Gratulerer. Dagens outfit ble nettopp verre.


Men det er greit. Har ikke barbert meg under armene i dag heller (ja, jeg synes det var ukomfortabelt å skrive), og jeg har en greie om det faktisk. Må gjøre det hver dag. Tåler ikke så mye som en halv millimeters stubb. Føler svette kommer til å sette seg i det. Bosette seg der. Kanskje et greit tidspunkt å dele at jeg har litt OCD tendenser også. Ikke noe alvorlig. Bare på et sånn sjarmerende nivå. Liker jeg å tro hvertfall.
Nok om det. Har gjort mye av dette i dag


Smurt og renset. Elsker dagkremen deres. Den som har litt grønt i seg (motvirker rødt) og skal virke dempende på rødmusset og stresset hud. Hjelper ikke mot rødming, dét kan jeg si deg. Men den roer huden min etter rens hvertfall. Huden min er så fucket, den blir stresset av vann.?? 
Prøver ansiktsrensen deres for første gang. Liker den, men føler det er rart å ikke vaske ansiktet men bare tørke av etterpå. Føler meg fortsatt litt skitten? Det var de tendensene igjen..

Ellers har jeg sittet mye her i dag


i kroken min og sydd ferdig den ene og klippet ut neste. Den skal syes i morgen. Jeg gleder meg til å være flink.


Fantastisk hvor store biter av en sjokolade croissant man får plass til i munnen om gangen. Lurer på om den har ligget ute i hele dag..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar