søndag 12. oktober 2014

Life of a model, really??


I dag begynte det. Lol. For en dag. Opp kl 6, dra min nybarberte, skrubba og vaska kropp bort til undergrunnen for å se at overgrunnen (som jeg selvsagt må ta) er stengt i dag. Tar en lang omvei, finner ikke frem. Takk gud for taxi.
Etter det har det bare gått slag i slag. Når det hele var over i dag, rundt 21.00 tok jeg én øl med hun modellen jeg har blitt nærmest ila dagen. Ingen afterparty på "Noise" for oss. No thank you.
Hyggelige folk for all del, disse frisørene og what-not, men det holder plenty med at jeg skal se de igjen i morgen kl 7. For å gjøre hele showet om igjen.
To ganger.
Rødmet og stresset som faen i dag har jeg også. På et tidspunkt begynte jeg nesten å gi litt faen. Så jeg satser på at morgendagen er litt preget av det.
Dét eller smugle inn vin på lerke backstage..

SÅ trøtt er jeg nå. Fjernet malingen fra fjeset, Ser ut som jeg griner. Men dét er bare innvendig.


God natt.


Forresten så har jeg hatt en lærerik dag og møtt mange fantastiske mennesker. Er bare for trøtt til å snakke om det.
Jeg er plutselig veldig glad jeg har en utdannelse. I noe annet enn dette her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar