onsdag 1. oktober 2014

Jazznight


I dag har meg og mamma kost oss. Allerede. Vi er i leiligheten på Landås som jeg har savnet i 3 år og nå ser med nye øyne, ergo: oppussing! Vi ligger på madrasser i stuen og bor i støvet, noe som (tro du meg) er en utfordring. For meg hvertfall. Alle som har bodd i oppussing vet hva jeg snakker om. Av og til har jeg krangler med samboeren min om dette. Alene. Noe han tar usedvanlig bra. Heia balanserte mennesker!
Så det går stort sett fint! Det går fint når det er onsdag og du skal på jazzclub. Vinden uler men det er tørt ute og mamma har fri. Vi kan spasere til byn og livet er deilig. Det er mulig vi tar bussen. Visst faen kan vi det. Plutselig ble jo dagen enda bedre.
Egen kåpe har jeg også på meg, deilig ullent ull fra vår egen stjerne; Stoff og Stil. Syr egne versjoner til de kuleste vennene mine, noe jeg setter like stor pris på som de. Om ikke mer! Skål!


Siden jeg alltid snur meg vekk vil jeg bare vise at jeg har en høyre side også. Men du får ikke se hele. Ikke enda.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar